Thursday, December 6, 2012

Santa Claus!

Finally a first nail design inspired by Christmas. This one I actually did because of Saint Nicholas Day that we celebrate today in Poland and hopefully you'll get some cool gifts and lots of sweets!
I'm so in the mood for Christmas (I even put up a little Christmas tree in my room, I know it might be a bit soon but I really wanted to, so...:D) and I'll be doing more nail designs inspired by this time of year. Let me know what you think about this one!
AAAAAND another exciting news... I'll be doing a little GIVEAWAY quite soon, I'm just waiting for the thing I'll give to one of my readers so stay tuned! It's going to be soooo pretty:D

Nareszcie pierwszy wzór zainspirowany Świętami. Zrobiłam go z okazji Mikołajek, które jak wszyscy wiemy obchodzone są dzisiaj i mam nadzieję, że dostaniecie cudowne prezenty i masę słodyczy!
Nie mogę doczekać się Bożego Narodzenia, mam niesamowicie pozytywny nastrój w związku z nimi (nawet ubrałam już małą choinkę w swoim pokoju, wiem, że może to trochę za wcześnie, ale miałam ogromną ochotę więc...:D) i będę robić jeszcze inne wzory zainspirowane tym okresem roku. Dajcie znać co myślicie o dzisiejszym!
IIIIIIIII jeszcze jedna ekscytująca wiadomość... Będę robić niedługo ROZDANIE, czekam tylko na rzecz, którą wyślę jednej/jednemu z czytelniczek/czytelników, więc śledźcie kolejne posty! To będzie coś pięęęknego!:D



Products used: Essie ridge filling base coat, Essie 444 Fifth Avenue, 442 Boat house, 1 Blanc, Inglot 953, China Glaze 2030, Essence 04 Iced latte, 09 copper'ize me!, Seche Vite top coat. / All the mentioned products were purchased by me.
Użyte produkty: Essie ridge filling base coat, Essie 444 Fifth Avenue, 442 Boat house, 1 Blanc, Inglot 953, China Glaze 2030, Essence 04 Iced latte, 09 copper'ize me!, Seche Vite top coat. / Wszystkie wymienione produkty zostały zakupione przeze mnie.

21 comments:

  1. Wzorek jest świetny w sam raz na dzisiejszy dzień :)
    Ja już tez nie mogę się doczekać Świąt:)
    Pozostałe wzorki na twoim blogu również są super:)

    Byłabyś zainteresowana wspólną obserwacją? :)

    ReplyDelete
  2. Świetny ten mani :D A jakie lakiery zamówiłaś? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. China Glaze- Holly Day i Glistening Snow, idealne na święta:D Mam nadzieję, że już niedługo do mnie przyjdą:D

      Delete
  3. Przesłodki Mikołaj! Pierwszy raz trafiłam tutaj do Ciebie i jestem zachwycona. Masz ogromny talent. Obserwuję ;)

    ReplyDelete
  4. Swietny jest ten Mikolaj! :) Czekam na rozdanie ;>

    ReplyDelete
  5. Uroczy ten Mikuś :) Masz przeogromny talent, ciągle nie mogę wyjść z podziwu :)

    ReplyDelete
  6. Wow, naprawdę robi wrażenie :)

    ReplyDelete
  7. Hej, naprawde swietnie Ci ten mikolajowy wzor wyszedl!!! Robi piorunujace wrazenie!
    Nie tylko obserwuje, ale takze nominowalam Cie do Liebster Award :)
    http://www.artigobeauty.com/?p=1320

    ReplyDelete
  8. Very christmassy! Looks lovely :)

    ReplyDelete
  9. narysuję sobie mikołaja na paznokciu, czemu nie

    ReplyDelete
  10. Jaki cudny pas!! :) mój mikołaj wygląda jak krasnal z długą szyją dlatego gratuluję Twojego bo jest świetny

    ReplyDelete
  11. Fantastyczne:)
    Zainspirowana, idę ćwiczyć.


    zzMoskwa

    ReplyDelete