Friday, March 28, 2014

Simple White

Dzisiaj zdecydowałam się na dość prosty i elegancki wzór, głównie dlatego, że postanowiłam pomalować paznokcie na biało i stwierdziłam, że srebrne ćwieki i kryształki będą odpowiednim uzupełnieniem. Nie zawsze jestem zwolenniczką kryształków na paznokciach, ale w tej kombinacji przypadły mi do gustu. Myślę, że mogłyście zauważyć, że zmieniłam kształt paznokci! Na początku było mi dziwnie, ponieważ przyzwyczaiłam się już do paznokci spiłowanych na kwadratowo i myślałam, że zmiana kształtu będzie mi sprawiać problemy. Szczerze mówiąc niesamowicie podoba mi się mój nowy kształt paznokci, więc póki co przy nim zostaję!

Chciałabym również przeprosić z dość długą nieobecność, ale ostatni semestr spędziłam na wymianie studenckiej w Berlinie i pochłonęło mnie totalnie inne życie i postanowiłam wtedy odpocząć trochę od blogowania. Mam nadzieję, że podoba Wam się wzór z którym do Was powracam!

Today I decided for a simple and elegant nail art design, mostly because I really wanted to have white nail polish on my nails and I felt that silver studs and these rhinestones will complement this colour perfectly. The thing is that I do not always like rhinestones on nails, but actually in this combination I am happy with the final result. Also you might have noticed that I started shaping my nails differently! At the beginning it was a bit hard, because I got used to square shape and I thought that I will find it troublesome to give them an oval shape. Honestly, I am loving this shape right now and I might stick to it for some time!

I also need to apologize for quite a long absence, but I spent last semester studying abroad in Berlin and I got caught up in a totally different life and decided to take a break from blogging! Let me know if you like my coming-back design!




Użyte produkty: baza Essie Help Me Grow, Essie Blanc, ćwieki (www.bornprettystore.com), top coat Seche Vite.
Used products: Essie Help Me Grow base coat, Essie Blanc, studs (www.bornprettystore.com), Seche Vite top coat.

10 comments:

  1. genialna biel! :D Uwielbiam takie klasyczne połączenia, a kształt cudowny :)

    ReplyDelete
  2. Cieszę się bardzo z powrotu :) Ciekawe połączenie :)

    ReplyDelete
  3. Wyglądają bardzo schludnie i elegancko :) Zarówno dzięki nowemu kształtowi, jak i ozdobom :)

    ReplyDelete
  4. Ślicznie połączyłaś wszystko ze sobą. Fantastyczna biel i kształt paznokci :)

    ReplyDelete
  5. świetne mani. Natomiast ja nie jestem przekonana do tego kształtu - chyba wolałabym coś bardziej zdefiniowanego. Ale to tylko ja ;)

    ReplyDelete
  6. Simple yet classy. I love the color and the studs on it. Great choice indeed!

    ReplyDelete