Tuesday, May 8, 2012

Hello Nail World!

The reason why I decided to start this blog is pretty simple and obvious- I'm a nail art maniac! I'm really excited to start posting things up and sharing my designs and ideas with you guys. 
If you have any questions or requests I'll be glad to help!
This design was inspired by my recent trip to Paris- as you can easily guess;) Hope you like it!

Powód dla którego zdecydowałam się założyć tego bloga jest całkiem prosty i oczywisty- mam obsesję na punkcie malowania paznokci! Jestem bardzo podekscytowana pokazywaniem Wam moich pomysłów i wzorów.
Jeśli macie jakieś pytania czy prośby, chętnie odpowiem i pomogę!
Do stworzenia tego wzoru zainspirowała mnie moja ostatnia wycieczka do Paryża- całkiem łatwo się domyśleć;) Mam nadzieję, że Wam się podoba!






3 comments:

  1. great design! pure art!!!! im coming back here, for sure!:)

    ReplyDelete
  2. super pomysł na bloga !!! oby tak dalej :D

    ReplyDelete
  3. Wszystkie Twoje zdobienia są przepiękne a pomysły bardzo zaskakujące:) że też dopiero odkryłam Twój blog albo, że też dopiero tu trafiłam :)

    ReplyDelete